دستبند چرم مردانه
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

اگر بخواهیم در مورد تاریخچه دستبند صحبت کنیم بهتر است بدانید انسانها از زمان های بسیار دوری علاقه مند بودند تا با انواع شی های مختلف زیبایی خود را به اطرافیان نشان دهند.

در گذشته به وسیله چوب، استخوان و یا سنگ تراشیده شده برای خود دستبند درست میکردند و به دور مچ دست خود می بستند. طبق شواهدی که وجود دارد گفته شده قدمت استفاده از دستبند به 5000 سال قبل از میلاد مسیح می باشد.

 استفاده از دستبند توسط مردها و زن ها از همان ابتدا نیز رواج داشته اشت و انواع مختلفی از دستبند در تمام تمدن ها وجود دارد که معنا و مفهوم خاص کشور خود را نیز به همراه دارد.

از انواع دستبند می توان به: دستبند چرم، دستبند بافت، دستبند نقره، دستبند دوستی، دستبند طلا و... نام برد.

دستبند چرم که هم به صورت چرم طبیعی و هم به صورت چرم مصنوعی وجود دارد خواهان زیادی دارد و استفاده از آن این روزها رواج زیادی پیدا کرده است به طوریکه آقایان از این مدل دستبند بیشتر استفاده میکنند.

در سایت جواهر شما میتوانید انواع دستبند مردانه چرم به همراه جواهرات معدنی اصل که از شناسنامه بین المللی اصل ضمانت کالا نیز برخوردار است استفاده کنید.

همچنین میتوانید انواع زیور آلات مانند: گردنبند مردانه، انگشتر مردانه، ساعت نقره، سرویس نقره زنانه، انگشتر زنانه و ... را مشاهده کنید و جذاب ترین خرید اینترنتی خود را انجام دهید.





:: بازدید از این مطلب : 747
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: